Poyo kAn..

Poyo kAn..
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Sunday, January 30, 2011

nTah paPe...

ARghhhhh!!! bohsan2....tatau arr nk watpe..bosan gler nih..kang x psl2 aku ley jadi giler..kih3...ermmm..da la tgh upset ngn subjek MATHEMATICS...sgt senang bg org lain but tp sgt susah bg aku..tatau laa knpe...huhu..ermm..(klau bangang tu,,bangang laa jgk)..hihihik..
muka upset..mcm mak nenek jak..hihi

seriously,,aku mmg x suke ckgu Math tu..mybe sbb tu laa kot org kata 'x berkat' beljar klau kutuk2 ckgu tuh..tp mmg btol pon..aku kutuk2 belakang jelaa berani,,hihi,,jahat aku kan??ahhh...ade aku kesah??semua tu??ahaha..
tgok!! mcm mne nk berjaya???ckgu ngajor kat dpn..aku poyos2 kat blkg..tu laa bez klau duk meja blkang,..kan3...hihih

soo..aku mesti laa kene carik jln supaya boleh buat math tu..btol x??haaa...tp aku xtaw caranya...sape2 rase dia tuu seorg yg berjaya,,bole2 kongsi pengalaman anda semua yekkk...amat dialu2kan komen yg bernas...hihihi
poyos semcam jekk minah kat atas nih..


eksen dlm kelas...apa kess??hihihik...sebalik buku....

hantu lemak yg membuli...huhu..aq kene pukul jek ngan dia nie..jhat dia kan??

No comments:

Post a Comment