Poyo kAn..

Poyo kAn..
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Saturday, October 15, 2011

RiNdu Nyer Blog! ;)

Hye(english)..Assalamualaikom (malay) annyeonghaseyo (korea)..iskk2...fuhhhhhh4...dah berhabuk blog nih! haha! u know what,,sye kan bru abes PMR..so,,sye enjoy 'bebenor' laa skrg ny..haha..but,,juz a for a while enjoy tu..maklom la,,sye bru jew form3..bukan form5 lg tol x?kalau form5 baru laa puas hati nak enjoy! huhux..tu pon for a while jugak sebab bukan setakat SPM jew perjalanan kita kan??masuk pulak alam baru nanti..alam yang lebih dewasa dan matang..ilmu xkan abes dikejar sampai hujung nyawa sekali pon..betol x?nak memasak kene berILMU,,nak mandi pon kene berILMU ,,hatta nak buang air sekalipon kene berILMU.,.betol x nih??klau xde ILMU,,mcm mana pulak kita boleh buat semua tu tanpa ber"fikir"..nak ILMU pon kene ber"fikir"..betol x??hahaa..dah2 laa tu mengarot wahai Cik Aqma..haha! ^_^..


maklom laa..dah lama tinggal blog..terasa rindu nih masa2 mcam ny laa ade sesi luahan hati..betol x??aku ni pehal laa dari tadi betol x,,betol x?? betol ke x la aku nih..muahaha! ny laa akibat org yg suka melalut sorang2..nak buat camne,,xde org layan pon aku kat blog nih..i'm always all alone....whateva la kan..ingat aku kesah ke semua tu?suka ati aku la blog aku! hhahaa! *crazy*..


actually,,there's nothing special to talk about here..but,,i'm really lonely now..I don't know why..no one cares about me..hmmm..now i'm little lost my weight..i don't know why..maybe nobody  realese that..i'm juz realese it myself when i'm looked in mirror,arghhh!! i'm a little shocked! my body is thin as usual..maybe i have some pressure that i can't solved..huhh..i don't what my problem..luckily i have my lovely blog..only here i can express my feeling..


in this few days,,i'm always caught a problem...i don't know why..i'm always blamed..yes,,i know that i'm not perfect...but they can't do that to me! but when i thinking and thinking about it again,,yes,,i know it was my fault..then,,i'm seek of forgiveness to them but i can't be closed to them anymore..because,,my heart is hurt..i don't know why..nobody never understands and know my feelings..what can i do?i juz be silent..i only have my fren on "facebook" or "twitter" only..


i have my bestest chingu!! it's belong to NORHAYATI..only internet and she are my frens..okew,that's all what i feel..will meet soon... <3 <3 <3

                                       cute right??really wants to be like both of them..pretty and complete each other...hwaiting SNSD Tiffany and Jessica...saranghanda...<3


thanx for read it! saranghaeyo..<3

No comments:

Post a Comment