Poyo kAn..

Poyo kAn..
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Friday, June 10, 2011

ASMIRANDAH..,IRMA HASMIE =)

hye! diriku sedang berada dlm keadaan yg kurang stabil ketika menulis saat ini..Aku xtahu ape yg tengah berlaku skrg..adakah aku dlm fantasi atau mmg betul2 realiti??entah laa...


Nak tulis entry pasal aku punya artis yg paling aku tabikk springgg lah kat cewek yg cantik dri Indonesia.Pelakon utama sinetron kegemran aku..siapa lagi kalau bukan ASMIRANDAH yg comel dan lucu..cantik,baik hati,suka orang tua..sentiasa ingat ALLAH..as a ISLAMic.,,i'm very proud with her..=)..dia pun seorang yg bijak...comel je muka dia kan..maklum laa,,kacukan inggeris x silap aku laa..huhu...=D
nak kenal dia x??jap ehh,,saya nak upload gmbar dia...dia model,pelakon..Asmirandah Zantman nama sebenar.Umur 21 tahun maybe..dan ber'pacaran' dengan Dude Harlino!! serasi sangat lol...=)..tapi lebih serasi kalau dengan Jonas Rivanno =D...hahaah...by the way,,jodoh di tgn Tuhan....nak blog Asmirandah yg sebenar dan nak tahu lebih lanjut pasal dia,boleh klik n follow kat cni http://lovandah.blogspot.com/ ...=D

LOADING....




lihat2..lucu bangat sih..haha...cantik sekali ciptaan ALlah..MasyaAllah....itulah kekuasaan Allah..namun kita juga hrus bersyukur dengan ciptaan Allah untuk kita,,,=)..


hah!! nak tengok yg berjilbab tak??jap ehh loading,,,,,



hah..cantik kan kalau sentiasa macam nie..tapi itu hak masing-masing..kita hanya perlu tegur sahaja..samaada mereka mahu menerima atau tidak,,itu hak mereka,.tapi saya sgt suka tengok perempuan @ cewek2 yang memakai jilbab..sangat indah mata memandang..hati menjadi sejuk..tapi kenapa saya x mampu penuhinya???minta2 dibukakan lah pintu hati saya sebelum terlambat..  

Haa..cerita terbaru nie,,irma hasmie yang cantik molek tu dah bertudung..alhamdulillah sebab Allah dah bukakan pintu hatinya...comel n cantik aje dia pkai tudung yer..nak tgok x gmbr terbaru dia pakai tudung??nie haa..loading................


haa...cantik kan??huhu..sape2 yang baca enrty nie tolong doakan untuk saya erk..aminnn2...=)

7 comments:

  1. c0mey2.,jelez i., =) d0akan pew yunk??

    ReplyDelete
  2. hahaaa..sbb 2 qema mnat dia..comel..doa2 laa qema mcm irma gak yekk...=)

    ReplyDelete
  3. err..qil da follow lom blog ANDAH??ade 2 qema bg link..hehehe

    ReplyDelete
  4. hahaha.,amin2 yunk., :) .,da f0llow.,qil sukew f0llow 0rg c0mey.,hehe.,dads y qil f0llow qema :)
    *sweet x?? :D

    ReplyDelete
  5. heheh..maseh tlg doakan..=)..eleyy2...nk ambil hati tue..hahaha..qil pon comey..sbb 2 qema follow gak!! =D

    ReplyDelete
  6. SELAMAT ANDA MENDAPATKAN UNDANGAN RESMI DARI SUMOQQ.ORG Kunjungi skrg Live Chat nya u/Info lbh Lanjut,Dan Dapatkan Jutaan Rupiah Dengan Cuma-Cuma

    BBM : D8ACD825

    ReplyDelete