Poyo kAn..

Poyo kAn..
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Thursday, June 2, 2011

Perempuan Zaman Sekarang...=(

Huhhh...perempuan zaman skrg merbhya sgguh!! ade satu blog tu aku n akak Scha ade bce..budk 2 umur 14..da mngaku terang2 dia dah x ada 'dara'..pastu dia cakap asalkan ade maruah diri...kepala bapak dia ajar..huhhhh..x malu btol laa..terang tang tang da dia ngaku..org lain pon rmai lagi aku rsa xde dara sblum kahwin..tp xde la smpai nak buka aib sndri kan??diorang ade jugak rsa malu..walauponnnn....huhux


Aku betol2 x pham...kenapa rmai sgt remaja skarang teruk2..aku xleh nak kata sgt kat org sebab aku pon xde la baik sgt..freehair...heheh..tpi aku blom lg smpai nak buat benda 2 kan..diorang msti fkir nak seronok jer kan??bygkanlah klau mengandung..x sush kan diri ke??mana mak bapak nak ltak muka??mak bapak xpe lgi,,diri sendri x tertanggung kot rasa malu tu..psal x nak malu,,gugur,,bunuh diri n macam2 lagi..aduss..brat2...mmg laa nikmat kat dunia,,tp kat akhirat nnti camne??(cewahhh...sdp sgt ngata org..yg kte freehair 2 ape cter?)
aku harap diorg boleh berubah...sme laa aku..tp blom smpai 'seru' nak kai tdung btol2..xnak la hipokrit kan?dtg laa dri hati yg ikhlas..heheheh...



Selain tuu..haaa..bab2 clubbing ni..dgn arak2 semua tu..huhhh..takotnyer aku tgok dak2 islam gy clubbing..yg pegang2 botol arak..aadusss...rsau tol aku..bukan ape,,berdosa besar klau mnum arak...(mcm laa freehair 2 x dosa)...huhuhu..tpi kan,,,xde laa truk cam tu skli..yg aku x tahan bile tgok dak2 sekolah..alaa,,artis2 pon ade jugak..sme je diorg..kononnya idola laa..mcm setan ade laa..(tp ade gak aku mnat artis)..contohnya.......=>>>>>>




















haishhh...tkotnyer aku tgok diorang..."YA Allah..jauhkanlah aku dri segala dosa2..dan dri semua benda2 kotor...aminnn2.."

















nie satu lgi kes kronik yg mbawa penyakit..MEROKOK..klau tgok lelaki xpe lgi,,ni yg x bole blahh bile tgok pompuan plak yg merokok..ape cer??yg tue x kesah sgt..yg kesah nie dak skola lgi yg isap..ape bez ekk isap rokok??aku tnye laa member llki aku nie.."ape yg bez rokok"..dia cakap "alaa..bez ape..boleh buat aku tnang,,kenyang..kurus..semua tension hlang"..yella 2..boleh percaya ke??..tahu x,,rokok boleh mnyebabkan kanser paru2..nak ke penyakit tu??x rasa rugi ke hdup??plak tu,,muke comel jer pompuan..jd buruk sbab hisap rokok..eeeiii bruknyaa...tolong laaa...


dgn ini!! saya menyeru supaya remaja2 seusia sye berubah..(xley taubat pon asal berubah dh kira bgus dri x berubah trus..)..dgr lah nsihat sahabat kalian ini..huhuhu..=)

No comments:

Post a Comment