Poyo kAn..

Poyo kAn..
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Friday, June 24, 2011

my bEsdAy...

Hermm,.,,..24.6.2011 ulangtahun aku yg ke 15..ishh3...dah tua rupanya ekk..=)..ulangtahun yg langsung x memberi apa2 makna dalam hidup..kenapa perlu ada hari lahir??yaa..itulah hari2 terpenting kita yang sangat bersejarah di mana kita mula melihat dunia nie..tapi bagi aku ia sama seperti hari2 biasa..mungkin kalau org lain dah kecoh buat majlis samada kecik ataupun besar..aku langsung xde..hadiah x ada langsung walaupun satu org yg bagi..tu x kesahlah..yang penting diorang wish n doakan aku tu pon da cukup,,..yang aku terkilan sangat nie pasal keluarga aku xdek pon yang wish..juz akak SCHA shamsudin n my mom jer yg wish..maklum laa,,aku bukan org yang penting dalam hidup diorang kan..sokay..aku bersyukur sekarang sebab Allah panjangkan umur aku sampai dah besar mcm ni,,15tahun dah aku hidup dalam dunia yg fana n pelbagai liku2 nie..banyak yang telah aku dapat sepanjang hidup di muka bumi ini..dengan perangai2 manusia yang pelik2..yg sukar dijangkakan..banyak betol..dan tu semua mematangkan aku..MUNGKIN..atau aku belom ckup matang..tapi aku rasakan laa yg aku nie maybe da matang..in english 'matured'..hihi..mcam laa korang x tau kan??saje je bgtau..heheh..yela kan,,aku ni baru 15tahun,,..dah rasa mcm susah jer nak jadi yg terbaik..abiss tu mcm mana 10,20 tahun lagi??ohh yaa,,i think kiamat is near..better we should be careful n bebanyakkan amalan utk bekalan di sana nanti..aku nak cakap pon bukan bagus sgt kan..tapi ada jugak la kesedaran tu..heheh,,..aku rasa mcm nak dewasa jer..letih tau kena kongkong dengan mak ayah yg x sporting nie..baru 15,,lambatnyer 25 tahun..hahah..dah bebas n maybe da boleh kawan..wahhh,,gatal gituu..yer2,,azam aku utk bufday nie yelah....make my parents proud of me,..wish me luck in PMR this year..err,,not just my parents.,but for all who known me..next topic nak cter pasal hari kiamat pulak..seram jer aku tau..tapi aku kena redha dgn Allah..semua tu kan kerja dia..kita x boleh nak halang..harapan aku agar lepas bufday nie boleh la tambahkan amalan InsyaAllah kalau allah menigizinkan...,<3 ALLAH SWT...

No comments:

Post a Comment