Poyo kAn..

Poyo kAn..
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Sunday, November 28, 2010

DiaRi kEhiDupAn...





Dalam hidup ini,kita tidak perlukan penghargaan.Namun penghargaan itu tetap perlu meskipun hanya secebis penghargaan yang diberi tetapi maknanya cukup mendalam.Aku,seorang gadis yang suka menghargai dan dihargai.Dalam hidupku,aku ialah seorang yang cukup fobia dengan insan yang tidak tahu menghargai diri sendiri.Aku pernah terbaca suatu artikel mengenai ramai gadis yang membunuh diri kerana putus CINTA...suatu fenomena yang menghiasi kehidupan remaja.Warna-warni remaja mesti diselitkan dengan perasaan CINTA.Istilah yang lebih sesuai adalah CINTA monyet.Mungkin sukar untuk dimengertikan namun ia adalah suatu yang familiar..Aku jua pernah mengalami perasaan diCINTAi,,menCINTAi,,dan dilukai..Peritnya bukan mudah untuk dilupuskan bagai memadam kesan jawapan di atas kertas soalan PMR..Ianya lebih sukar daripada itu kerana aku pernah ditabur dengan setia dan dipermainkan ibarat boneka...Namun aku cuba bangkit dari sesuatu yang cukup menyedihkan dan memedihkan,kerana sekali terluka,,kamu akan mengulangi lagi kesilapan yang sama untuk kedua kalinya,...=)
* copy from artikel majalah...hahahah....abadikan jelaa...bkn pape pon.......=))..thanx yg sudi bce...wlaupon xley komen kan...hehehe


No comments:

Post a Comment